niedziela, 5 października 2014

Album na urodziny mamy

Lubię takie prace :) Ładują pozytywną energią. Album powstał na zamówienie. Do specjalnie dużych nie należy, choć mały te nie jest - jego wymiary to: 16,5 x 21 cm. Ma mnóstwo miejsca do pisania, chowane tagi pod zdjęciami. No ale jeśli chcecie zobaczyć jeszcze więcej zdjęć i więcej przeczytać o nim - to odsyłam na bloga DecoKreacji gdzie dzisiaj inspiruję.
Dodatkiem był urodzinowy magnes na lodówkę :)









Pracę zgłaszam na  Wyzwanie Latarni Morskiej–wrzesień 2014, a w do wykonania użyłam między innymi tych produktów:
 
nowe hortensje i margerytki - zestaw #1tusz pigmentowy do stempli i embossingu- ochra cz.

9 komentarzy:

  1. witam serdecznie przeglądając twój blog jest super i postanowiłam zostać na dłużej a album jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album,dopieszczony w każdym szczególe

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jaki wspaniały album!!! po prostu idealny! robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten urodzinowy album :) Bardzo mi się podoba...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne! A te dodatki w postaci koniczynki i magnesu dodają słodyczy temu albumowi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym go ciągle macała i macała. A potem bałabym się coś wkleic, żeby nie zepsuć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, bardzo delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...