niedziela, 29 maja 2022

Makramy na doniczki

Dawno temu miałam podejście do makram na małą skalę - plotłam z nich cieniutkie bransoletki, bardzo wdzięczny materiał ten sznurek. Za sprawą zobaczonych na żywo kwietników z makramy postanowiłam sprawdzić swoje siły w tym temacie.
Pierwszy kwietnik to drugi projekt, podstawowy węzeł z przeplecionymi koralikami. Zaś ostatnie dwa zdjęcia w tym poście, to kwietnik pleciony na grubych sznurkach jako pierwszy. Były dwa podejścia do niego, ponieważ pierwsza próba nie była udana.







 

3 komentarze:

  1. Cudne kwietniki! Szczególnie podoba mi się ten z cieńszych sznurków z koralikami. Jest taki delikatniejszy i nie "tłamsi" tak roślinki. Gratuluję talentu i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze sznurka można wykonać bardzo atrakcyjne i praktyczne dekoracje, takie jak twoje wiszące kwietniki. Ja również tworzę różnorodne ozdoby z makramy. Podstawa to dobranie odpowiedniego sznurka oraz oczywiście ciekawy projekt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...