piątek, 2 października 2020

Halloweenowy shadow box

Kochani dziś chcę się podzielić wyjątkowym projektem. Będzie dużo zdjęć, więc zapraszam wytrwałych.

Shadow box przygotowałam inspirując się jesienią i pięknymi papierami ITD Collection - Nieodkryty Magiczny Świat - zakochałam się w nich i przepadłam. Poświęciłam sporo czasu i pracy na ten projekt. Większość elementów została wykonana przeze mnie - drzewo, grzybki przy nim, dynie, drzwi, regał, kapelusz dla dyni, latarnie oraz ich podświetlenie, niżej będziecie mogli zobaczyć proces powstawania tych elementów. Box ma wymiary: 20 x 18 x 5,5 cm. Praca nad nim sprawiła mi sporo przyjemności, kiedy widziałam jak z zarysu wyłania się gotowy projekt. Zobaczcie sami:





Tu widać jak schowany jest włącznik światła.









A tu kilka zdjęć z pracy nas tym boxem:


Do wykonania tego magicznego boxa użyłam papierów:

Shadow box zgłaszam na wyzwania:

 1. Dary jesieni w  Świry Rękodzieła

Użyłam jesienne liście, dynie, grzyby, kwiaty w kolorach jesieni, więc praca jak najbardziej wpisuje się w tematykę.


2. Wyzwanie #62 - Bliżej natury w Filigranki

Pojawia się drzewny motyw jak i samo drzewo z jesiennymi liśćmi, mech przy grzybach i w okolicy regału, roślina z doniczki zwisająca swobodnie w asyście dyni.

3. Dyniowe Love w Szufladzie

Bez dwóch zdań - dynie są :D



10 komentarzy:

  1. Niesamowita praca 😍
    Piękne wykonanie i mega pomysł.
    Dziękujemy za zgłoszenie pracy w Filigrankowym wyzwaniu "Bliżej natury".
    Pozdrawiam: Dusza z papieru - DT Filigranki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem wielbicielką halloweenowych klimatów, wiadomo im człowiek starszy tym mniej chętnie myśli o nieuchronnym ;)) ale Twoja praca swoją kompozycją i perfekcyjnym wykonaniem zachwyciła mnie! Zdjęcia z realizacji pracy, potwierdzają moje przypuszczenia o pracochłonności jej wykonania.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! fantastyczna praca, piękne wykonanie, brawo! dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity box !!!Strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi się podoba klimat Twojej pracy! Jak w starym, nawiedzonym domu :). Te wszystkie detale i jeszcze świeci- wielkie brawa za pomysł i nakład pracy. Warto było :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny projekt. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity projekt! Jestem oczarowana kompozycją, dbałością o szczegóły. Udało Ci się uzyskać klimat nawiedzonego domu, czego bardzo Ci gratuluję i dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Niasamowity projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja uważam, że ciekawie podeszłaś do tematu. Wyszło niesamowicie. Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu u Świrów.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! No to jest coś niesamowitego! Szczęka mi opadła i nie mogę jej pozbierać... szacun pełen! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...